Thursday, August 3, 2006

Hei, papusa...!

Azi dimineata pe Magheru. Mergeam intr-un pas vioi pe trotuar. In fata Panipat-ului, era un grup de vreo 7-8 tigani ( nu merita sa le zic rromi) si cum treceam eu pe acolo, se aseaza o piranda gen Bator, in fata mea si-mi zice: Hei papusa, unde te grabesti asa? Eu logic, incerc sa o ignor si sa o ocolesc ( grea miscare). Ea nimic, se tot priponea in fata mea: Stai putin de vorba cu noi, zice si-mi ranjea seducator in fata. Si atunci duhul razboinic din mine a iesit la suprafata si ii zic: "Crezi ca daca esti cat dulapul esti si intimidanta? Hai, misca-ti fundul ca n-am chef de socializari stradale".
Tovarasii ei de arme au bufnit in ras si batoza a mijit niste ochi stupefiati dar s-a dat la o parte si am auzit-o dupa ce am trecut: " Ce-ai zis fa? Crezi ca esti jmechera?"
Priceless.

1 thought/s:

Laura said...

foarte tare!!! :))

bravo mah... ce mica si rea este ea.. ;)