Monday, December 25, 2006

Purple Xmas


Am vrut un brad mov pentru Craciunul asta. Nu am putut sa-l fac asa, pentru ca nu am gasit ornamente foarte misto, nici macar dragutele, asa ca l-am facut rosu cu auriu, cum il facem de vreo trei ani incoace. Si a iesit tare dragalas impodobit cu dragoste, colinde, miros de cozonac, cald si imbietor in casa, vin fiert, atmosfera idilica pentru impodobirea bradului. Fer-me-ca-tor. Mosul a fost tare darnic si mi-a adus jucaria asta, dupa care sint realmente innebunita. M-am necajit putin pentru ca exact cand vroiam sa-i testez capacitatile, Orange-ul avea probleme cu reteaua.
Nu stiu cum vor fi zilele urmatoare, dar stiu sigur ca am sa merg la ai mei, am sa ma-ntalnesc cu prieteni de care n-am avut timp in ultima vreme, am sa vad multe filme si am sa vorbesc mult la telefon. De citit n-am chef zilele astea. Dar am sa ma gandesc la New Year's Resolutions. Si sper sa le oranduiesc ceva mai bine decat anul care tocmai se incheie.

0 thought/s: