Friday, May 4, 2007

Lasati, nu trebuie!

Daca vedeti pe strada o femeie care plange cu lacrimi de crocodil si este ravasita pana-n prasele, sa stiti ca un motiv posibil ar fi ca tocmai a iesit de la coafor si ca vaca de coafeza a taiat cu ciobul si i-a turnat smoala-n cap care nu mai iese nici cu inalbitor de rufe. Nu glumesc. Femeile sint niste fiinte mai speciale si amanuntele astea conteaza mai mult decat ar trebui pentru ele. Si incearca degeaba sa se amageasca cu "lasa, ca cine ma iubeste, ma iubeste oricum". Nimic nu ajuta in momentele astea. Asa ca, va rog eu ca atunci cand veti fi pusi in situatia de a asculta o femeie care traieste o drama (nu exagerez) asemanatoare, nu radeti de ea si acordati-i cea mai mare atentie. Altfel, s-ar putea sa traiti tot restul vietii caindu-va ca nu ati inteles-o si ca nu ati fost langa ea atunci cand ii era mai greu.
Iar daca o femeie va spune ca ea nu este asa, minte, credeti-ma.

2 thought/s:

Laura said...

sa'nteleg ca te-ai facut bruneta si ca nu-ti place..?

Carmen said...

ehe, a fost o intreaga epopee. daca vreodata am sa-mi scriu memoriile, sigur povestesc si de capitolul asta. ca m-am facut bruneta n-ar fi fost nimic, dar m-am si tuns. mult. dupa care m-am mai tuns o data si m-am vopsit de inca vreo trei. toata in decurs de 4 zile.
acum sint relativ ok.:)