Wednesday, October 1, 2008

Si barbatii plang, nu-i asa?

5 thought/s:

Anonymous said...

Ciudat, nu?

Carmen said...

nu. deloc. barbatii plang.
mie nu-mi plac barbatii care nu plang si nici cei care nu recunosc ca o fac. :-)
sa-mi zici daca ti-a placut filmul

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Pai cineva trebuie sa planga ... daca "Big girls dont cry" anymore. Aveam si eu ceva post pe tema asta la un momentdat (de fapt la cat de rar scriu e pe-acolo printre primele).

Mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama cine canta melodia (am mers pe linkul youtube - desi sunt/am fost fan Timpuri noi, vocea lui Dan Iliescu nu o recunosc ... doar pe-a lui Artanu') ... cand mai pui melodii pune te rog si un mic indiciu :)

Adevarul e ca de 2-3 ori pe an mi se intampla sa mai plang. Cateodata de nervi/neputinta de a face ceva ... altadata cate vreo lacrima la vreun film bun (sunt vreo 5-6 filme care au reusit performanta asta). Nu cred ca e vreo problema ... la urma urmei e un mod de a-ti exprima sentimentele ... iar cand dau pe din afara ...

Carmen said...

eu, cateodata cand plang, ma duc repede la oglinda sa vad cum imi sta plansa. :-))
sa plangi de prea mult bine, asta mi se pare culmea plansului.
si sa o dai din ras in plans, sau invers.