Wednesday, November 12, 2008

Maine

Daca e adevarat ca timpul vindeca ranile, tot ce imi pot dori este sa ma proiectez in viitor si sa raman acolo. "Acolo" unde sa-mi fie bine. "Acolo" unde sa ma trezesc dimineata stransa de brate calde cu miros de somn si cu buze lipite pe ceafa. Sa caut cu privirea o pereche de ochi adormiti si fericiti, in care sa citesc "sint aici, iubita mea". Atunci am sa ma rasfat cu un marait si am sa ma lipesc de corpul tau cald si am sa te intreb sagalnic: coffee, tea, me? Iar tu, vrand sa ma tachinezi, sa-ti ridici o spranceana ca si cum ai medita intens la raspuns, ai sa-mi spui zambind strengareste in coltul gurii: tu, tu, tu, tu si tu. si cafea.

Vreau sa-mi intind mana dupa tine, de cate ori am nevoie si vreau sa ma simt in palma ta ferita de tot ce mi se poate intampla rau. Sa ma certi cand gresesc, sa ma admiri cand sint cea mai grozava, sa ma intelegi cand sint capricioasa si suspicioasa, sa ma ciufulesti cand iti sint draga, sa-mi combati ideile, sa nu te grabesti sa ma impaci de la primul colt de buza lasat in jos a bosumflare, sa fii complicat si sa ma surprinzi, sa ma faci sa rad, sa fii mandru ca sint iubita ta, sa-mi asculti amuzat toate tampeniile pe care le debitez, sa-mi pui ulei si otet in salata si sa-mi incurajezi visele.

As da orice sa-ti vad fata, cand esti intr-o intalnire si primesti sms-ul meu cu "vreau sa facem dragoste".

Ramai intentionat in spate, sa te uiti la fundul meu si crezi ca eu nu-mi dau seama. Te joci de-a nepasatorul si de-a inabordabilul, cand in realitate tot ce vrei, este sa insist sa-ti spun ca mi-ai lipsit. Chiar si 10 minute.

Cand te mangai, vreau sa-ti exorcizez toti demonii. Cand ne plimbam pe strada, vreau sa te tin de mana. Vreau sa te priveasca toate femeile, si tu sa nu ai ochi decat pentru mine. Vreau sa mancam acadele si vata pe bat si sa radem din nimic, naiv si copilaros. Sa poti sa pui degetul pe moment si sa poti sa spui: sint fericit. nu vreau sa fiu in alta parte. aici imi e locul.

Vreau sa ne privim si sa ne stim, fara sa fie nevoie sa ne spunem. Eu sa fiu tu si tu sa fii eu, sa ne contopim si sa ne apartinem fiecaruia si amandurora.

Vreau sa fiu vulnerabila si sa nu-mi fie frica. Vreau ca tu sa fii mai puternic, doar pentru ca esti cu mine.

Ai raspunsuri la toate de ce-urile mele.

In masina, cant, vociferez, rad, te sarut, ma alint, comentez si tu-mi spui: uita-te la tine. n-am cum sa nu te iubesc.

Imi place sa te musc si sa-ti simt mirosul pe pielea mea. Imi place cand esti incapatanat si botos si cand esti fascinat de tot felul de lucruri pe care eu nu le inteleg. Imi place cand citesti si esti incruntat si concentrat. Te iubesc atunci cand, serios, ca un om mare, imi povestesti gandurile si ideile tale despre viata.
Te iubesc pentru ca mi-e bine, doar pentru ca esti. Un copil mare. Si toata viata ai sa fii la fel. Te iubesc cand nu renunti. Te iubesc cand plangi, cand razi de mine si cand te alinti, desi nu vrei sa recunosti.

Iti place cand sint geloasa si posesiva si "las botul" si te umfli in pene cand simti privirile admirative ale barbatilor de pe strada, oprindu-se asupra mea si atunci te apropii de mine si ma iei de mana si-mi spui in soapta: esti doar a mea!

Sintem atat de diferiti si totusi atat de asemanatori.

11 thought/s:

Anonymous said...

dacă aş vrea să trimit link către postul ăsta, prima şi singura introducere care mi-ar veni în cap ar fi "uite ce text grozav a scris o tipă grozavă". ceea ce o să şi fac.

Ioana Dark a lu Noe said...

10, te trimit la olimpiada.

Carmen said...

cay, mmmmultumesc.
simina, la ce olimpiada?

-10? nu, nu stiu. de ce?

Anonymous said...

...ce ciudat! m-a miscat foarte tare ce-am citit. si de fel, nu-s impresionabil. frumos de tot.
scrie mai des.

Anonymous said...

you are one of a kind!

Carmen said...

well, thank you anonymous guys! :-)

Anonymous said...

Da, da, da... asa e...
Ar fi fain sa vedem numai asa lucrurile.
Si, da... raman in spatele ei tocmai d'aia.

Carmen said...

ar fi si mai fain sa fie numai asa lucrurile.

Unknown said...

Uau ... tocmai m-ai facut sa-mi dau seama cat de departe sunt acum de ceea ce as vrea de la o femeie ... sper ca "post"-ul are legatura cu realitatea si nu e doar literatura de calitate :) Niceee anyway.

Carmen said...

..departe de ceea ce ai vrea, as is departe de ceea ce ai? :-)

Unknown said...

Touché :)