Monday, March 9, 2009

My way



For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels;
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows -
And did it my way!....

5 thought/s:

Unknown said...

Hmmm ... good ol' Franky! Anyway, am aflat si eu zilele astea de unde vine motto-ul blogului :) Cred ca a si fost la Bucuresti de curand, nu?

Carmen said...

Prin toamna a fost. Si el si eu. :-))

Tu cum ai aflat? Ai ascultat piesa si ti-ai adus aminte de blogul meu?

Unknown said...

Nu, invers. Am cautat sa vad de unde vine motto-ul, am gasit versurile, apoi o varianta a piesei lui Cohen pe Youtube care imi suna cunoscut ( http://www.youtube.com/watch?v=7pA5UhNaYw0 ) si apoi mi-am amintit ca imi placea mult o piesa a lui Cohen (cred ca o da destul de des EuropaFM) care semana bine si am descoperit ca era aceiasi piesa dar eu stiam o alta versiune live care suna mult mai bine dupa parerea mea ( http://www.youtube.com/watch?v=yIdZ-rRnUkg&feature=related ). A doua versiune are incomparabil mai mult "feeling" decat prima. Parca ar fi doua piese diferite :)

Carmen said...

Cute.

si mie imi place mai mult a doua varianta. desi dintre toate piesele lui, asta este cumva printre cele mai comerciale. incearca si Closing Time, Suzanne, So Long Marianne, Bird on the wire...si daca mai vrei, intreba-ma.

Unknown said...

N-am nimic impotriva comercialului cat timp e de calitate. Si Vivaldi, Mozart, Strauss, Ceaikovsky, Pavarotti, etc sunt (si au fost si la vremea lor) "comerciali". De fapt nu-mi vin in minte prea multi artisti care imi plac care sa nu fie comerciali (din orice domeniu): Dali, super comercial, Michelangelo nu mai vorbim, ce sa mai zic de mult "hulitul" (dar in acelasi timp best selling) Coelho (care m-a atras sa citesc din nou literatura, dupa multi ani de pauza, mai ales prin faptul ca are carti subtiri :) si poate fi citit rapid - acu' am trecut iar pe romane, desi parca mi-e dor de nuvele pentru ca urasc ca citesc o carte in prea multe reprize). Nu ma prea omor eu dupa chestii non-conformiste/necomerciale.