Wednesday, July 8, 2009

Bare hands

Ma tot surprind in timp ce imi privesc mainile. Intotdeauna mi-au placut mainile mele. (in caz ca aveati dubii, da, chiar sint narcisista) Sint mici si longiline, fine, delicate, energice, nervoase si expresive.

Atunci cand cunosc oameni noi, ma uit la multe lucruri pre-evaluare. Nu-mi dau seama daca am o ordine prestabilita, dar sigur am sa ma uit la ce vad pe fata, la expresia ochilor, a gurii, a fruntii, la fund ( am o teorie in legatura cu fundul: un fund cool, nu exista decat pe un corp la fel de cool, per a contrario, nu ai cum sa vezi un corp naspa cu fund misto), la pantofi, la haine si la maini.

Sint extrem de curioasa si mereu surprinsa de diversitatea lor. Cel mai mult imi displac mainile foarte mari si nedefinite. Apoi nu-mi plac mainile foarte scurte, late si boante. Nu-mi mai plac mainile flasce. Cei cu maini moi si lipsite de vigoare sint oamenii care nu iti strang mana aproape niciodata. Iti intind o bucata meduzata de carne, pe care o abandoneaza in mana ta. Cred ca din categoria oamenilor astora, se selecteaza cu succes cei care sint extrem de usor de manipulat.

Sint fantastice mainile, si cu siguranta sint printre cele mai fascinante instrumente pe care le posezi. Poti mangaia cu aceeasi mana cu care lovesti. Poti impinge cu aceeasi mana cu care apropii. Poti respinge cu aceeasi mana cu care chemi. Poti crea cu aceeasi mana cu care plivesti buruieni. Poti scrie cu aceeasi mana cu care bati cuie. Poti ucide cu aceeasi mana cu care bei ceai.

De cele mai multe ori creativitatea nu are alt vehicol pentru a se exprima, in afara lor.

Si pentru ca nu au valente intrinseci, utilizarea lor trebuie sa fie in perfecta congruenta cu restul omului.

13 thought/s:

traiu said...

ba nene, ce-mi place postul asta. zau, gata, m-am identificat.

Carmen said...

...de la neukolnu' lu' bowie.

uite ca nu-mi mai aduc aminte cat de tare mi-ai strans mana cand ne-am cunoscut.

de fapt de doua minute stau sa-mi aduc aminte cand exact ne-am cunoscut...

.. I'm getting old.

B.B. said...

Mi se par interesanti oamenii care isi framanta mainile... Cu sau fara motiv, ei modeleaza concentrati, sa le fie mainile mereu calde.

Anonymous said...

da, mai ales bucătăresele care fac cozonaci.

Carmen said...

aham, framantarea ma trimite cu gandul la cozonaci. vai de capul meu de metafiziciana mistica.

a propos, ieri m-am jucat cu miste lut si cu o roata. m-am linistit. n-am nici un talent in sensul asta.

The Fly said...

Degetele unei femei (de la maini si de la picioare) sunt foarte importante :D

offtopic: Adriana, si aici dau de tine? :))

Carmen said...

de altfel, si lobul urechii este f important. nu. cred ca mai importanta este totusi, rotula.

The Fly said...

Faci misto? Eu vorbeam serios ;)

Carmen said...

de fapt, uite, chiar acum ma intrebam, ce-i mai important, totusi: lobul sau rotula?!

The Fly said...

Eu pariez pe lob :D Legat de rotula, hmm, mai bine ne concentram pe partea opusa ei.

Carmen said...

a propos, gasesc deosebit de simpatic faptul ca femeile au o multitudine de zone erogene, pe cand barbatii au doar una si buna. de fapt, doua, cu creier cu tot.

ghimpe said...

Draguta analiza a mainilor ce ai pus aici, cred ca mai merge putin continuata! Daca o sa incerc asta pe blogul meu ... sa nu ceri drepturi de autor. :)

Carmen said...

okie-dokie