Friday, October 9, 2009

Bookshelf

Pentru ca in afara patului, sint lucrul cel mai important dintr-o casa, please welcome bibliotecile pe care le visez. Inca nu m-am hotarat care imi place cel mai tare. Fiecare are un "ceva" care imi place.



9 thought/s:

dela said...

prima, e fascinanta, cu vecinatatea patului...

derelict said...

mie imi place a treia. nu stiu de ce. poate pentru ca e ... alba.

Carmen said...

dela, si mie imi place mult prima. are multa personalitate. si un aer boem, relaxat si cald.

plus ca are si rocking chair care completeaza perfect camera.

plus ca rocking chair-ul este un vis vechi de-al meu.

Carmen said...

derelict, cam asa si eu. imi place mult si a treia, dar nu-s in stare sa spun de ce. este pur si simplu minunata.
la a doua, de ex. imi place foarte tare cum incadreaza fereastra. genial.

strelnikov said...

ce marfa e [sau pare] covoru din 2!

revelionlasorbona said...

Prima ti se potriveste mai bine. E cozy (nu exista cozy in romana ceea ce te duce cu gandul ca nu exista conceptul:), dezordonata, folosita, intelectuala.. A treia e mai aranjata, burgheza..

Carmen said...

adjudecat, atunci. :)

spune-mi ce biblioteca ai, ca sa-ti spun cine esti. :)

cristina said...

până una-alta, bine că mai sunt oameni cărora le plac bibliotecile :))
mie îmi plac toate, mereu am zis că într-o cameră cu bibliotecă nu eşti niciodată singur.

Carmen said...

pai eu nu sint om. :)
sint zeitate.