Monday, October 5, 2009

Marul

Erau odata ca niciodata, doi buni prieteni. Intr-o seara au mancat si au baut si au stat la povesti toata noaptea, povestindu-si cele mai intime framantari si gandindu-se cat de norocosi sint ca se au unul pe celalalt. La un moment dat, pe masa au ramas, in urma ospatului din seara respectiva, doua mere: unul mare si frumos, altul mic si stricat. Peste ceva timp, unul dintre ei a luat marul mare si a muscat din el. Celalalt, l-a privit uimit si un pic dezamagit si i-a spus:
- Chiar eram curios sa vad ce mar vei alege. Am asteptat special si nu nu am ales eu primul. Cum ai putut sa-l alegi pe cel mare, fara ca macar sa ma intrebi? Ma asteptam la mai mult de la tine, doar esti cel mai bun prieten al meu.
- Pai ce vroiai sa fac? Imi era pofta! Tu ce ai fi facut in locul meu? Pe care l-ai fi ales?, a intrebat cu o uimire sincera si nedisimulata
- Pe cel mic, normal, a raspuns prietenul lui.
- Pai ia-l atunci, a raspuns el dand din umeri mirat, neintelegand ce i se reproseaza.


Pulp - common people
Asculta mai multe audio Muzica

4 thought/s:

laly said...

Si lumea inca mai da vina pe Eva...

Carmen said...

pai de regula dai vina pe ala mai slab (de inger). daca tine, tine, daca nu, ridici din umeri si zici: nu e nimeni de vina, dar..."

Anonymous said...

ce-ai, eşti în pofte?

Carmen said...

mmmmm, da, cred, nu stiu.
what u see is what u get, nu-i asa?