Wednesday, December 23, 2009

Happy holy days!

Voi cum sinteti? Asteptati sarbatorile cum ii asteptau bunicii nostri pe americani? Sinteti exaltati? Deprimati? Mai buni? Vi se rupe? Faceti brad? Luati cadouri? Mancati sorici? Ascultati colinde? Urati pe toata lumea? New year's resolution? Va bucura zapada si frigul? Cozonacii si colindatorii?

The Pogues - Fairytale of New York
Asculta mai multe audio Muzica

12 thought/s:

George Colang said...

sarbatori fericite:)

stre said...

mi se rupe, nu fac brad, nu sorici, nu americani, da colinde [kind of], da resolution, da zapada, nu colindatori, DA zapada + frig.

uhm

stre said...

am scris zapada x2, asa's de entuziasmat. anyway vreau rezultatu testului. repede.

Unknown said...

Din punctul meu de vedere de Paste si Craciun abia astept ca toata nebunia sa se termine si sa revin la viata mea normala. Nu as putea sa zic ca nu-mi place Craciunul (asa ca idee e ok) ci doar ca nu-mi place cum il petrec eu si in general mare parte din romani. E un consumism exagerat si in general un stres fara rost (cumparaturi, curatenie, agitatie, aglomeratie, "obligatia" de a-l petrece in familie, etc). Nu-mi place nici ca tara intra intr-o vacanta lunga, fara activitate comerciala / economica / administrativa / politica / sportiva, fara presa ... de exemplu vroiam sa imi comand pe net ceva ce nu pot gasi in oras in mod normal dar nu pot pentru ca nu mai fac livrari vreo saptamana si ceva plus ca eu trebuie sa plec de acasa ca sa-mi petrec sarbatorile cu familia. Plus ca aveam diverse lucruri neterminate cu unii parteneri de afaceri pe care trebuie sa le aman inca 2 saptamani. Pe posturile de stiri nu ai ce vedea ca nu se intampla mai nimic, presa e in vacanta, filmele la TV sunt cam tot alea de sezon vazute deja de n ori si oricum sigur daca e ceva film bun e la o ora nepotrivita cand am musafiri sau trebuie sa fiu eu in vizita pe undeva si nu-l pot vedea. Iar sa mergi in oras la un restaurant sau club in perioada asta e complicat si nici nu prea iti vine cand ai atata mancare / bautura acasa (si oricum e cam greu sa aduni o gasca ca fiecare e cu a lui). Nu-mi amintesc de nimic memorabil sa se fi intamplat in ultimii 30 de ani in perioada sarbatorilor pana acum si nu mai am sperante ca se as putea ajunge sa-mi placa vreodata perioada asta. Nici macar sa mergi in vacanta pe undeva prin Romania nu e recomandat, fiind exagerat de aglomerat si de scump si nu neaparat cel mai potrivit sezon pentru sporturi de iarna (am luat de cateva ori "tzeapa" cu revelioane petrecute la munte fara zapada). Daca as putea sa merg singur sau cu iubita/prietena/nevasta/amanta undeva departe (unde nu sunt obsedati de sarbatorirea Craciunului eventual) atunci probabil mi-ar place, dar asta mi-ar place oricand as merge deci nu vad unde ar fi diferenta ca e sarbatoare sau nu.

revelionlasorbona said...

Si tu, Carmen?
Anul asta o ardem pe pozitiv. Ceea ce nu inseamna ca mancam grasimi, sau ca nu bem prea mult sau ca nu folosim in loc de hartie de impachetat, panza de sac refolosibila pentru cadouri:).

The Fly said...

Pt. mine este doar un alt Craciun cand trebuie sa "ma bucur si sa ma multumesc cu ce am". Il astept cu interes pe ala in care chiar voi fi multumit pe bune si nu doar pe baza de auto-sugestie.

B.B. said...

Ahh... nu.
:D

Sarbatori fericite!

Carmen said...

La multi ani, dragilor!

stre, inca lucrez la rezultatul testului. stay tuned!

d-fens, cum a fost la tine?

sorbona, si eu, la fel. :) ce cadouri ai primit?

fly, daca n-am fi vesnic nemultumiti, ar fi plictisitor.

bb, same to you, dear.

Unknown said...

A fost la fel de plictisitor/enervant ca in fiecare an, in plus, asa ca bonus, a mai si plouat de numa' :) Partea buna e ca atunci cand ma intorc acasa dupa sarbatori am un "feeling" de "Home Sweet Home!" :)

Anonymous said...

Pt mine Craciunul este special cand cand il petrec acasa cu ai mei. Si anul acesta a fost special ;o) An nou fericit!

Carmen said...

Multumesc la fel, Fanfan. Si bine ai venit!

Anonymous said...

dude: ma plictisesc!