Monday, March 8, 2010

Principles

Dupa ce si-au expus principiile de viata pe ale lor bloguri, Cris, un personaj extrem de simpatic si principial, Meea, o fiinta contradictorie si putin paradoxala si Strelnikov, spumos si piperat, m-au lepusit si m-au amenintat ca trebuie sa iau leapsa asta si sa o dau mai departe, ca daca nu....uite ca nu mai tin minte care era amenintarea.

Iata principiile mele, cu care insa, nu dorm la patul capului. (desi Strelnikov ar fi tentat sa creada contrariul)

1. Fii sincer cu tine insuti.
2. Cauta-ti Sensul si stay alive.
3. Fii autentic.
4. Modestia este pentru oameni modesti.
5. Din paradis lipsesc toti oamenii interesanti.
6. Risca. Esuezi lamentabil atunci cand nu incerci.
7. Casa iti este acolo unde iti este sufletul. Nu te amagi ca lucrurile stau altfel.
8. There is nothing either good or bad, but thinking makes it so.
9. Knowledge is power.
10. In fiecare dimineata, trezeste-te like you mean it.

si 11, once in a while refresh your principles, amend them, forget, change or even live without them.

Leapsa merge mai departe la VreauUltimulLoc, Delaskela, Motzoc si Derelict.


Asculta mai multe audio Muzica

6 thought/s:

me said...

Ei, vezi ca ai?! Si unele chiar foarte sanatoase. :) ma simt magulita de caracterizare - contradictorie si paradoxala - azi imi place tare mult de mine :D

mits said...

ador melodia asta a lui luhrman; daca nu o postai tu, o postam eu. sa consider ca am raspuns si eu la leapsa lui Cris astfel?)))

Anonymous said...

"In fiecare dimineata, trezeste-te like you mean it."

niciodata [except maybe pe la 16 ani] nu mi'a iesit chestia asta :(

cre ca de aici decurg majoritatea necazurilor mele, if any.

uhm n'am fost pe faza de 8 martie da ma revansez acum, cu cea mai funny chestie pe care'am citit'o lately

http://remuscernea.ro/2010/03/cadoul-meu-de-8-martie/

delaskela said...

hm, interesant, nu m-am prea gindit, recunosc...mersik pt leapsa

derelict said...

Da, paradisul trebuie sa fie foarte plictisitor, nu?

Unknown said...

Nu sunt deacord cu 4 si 5. Probabil cea mai inteligenta tipa pe care am cunoscut-o vreodata (de-a dreptul geniala in domeniul ei) e si printre cele mai modeste persoane pe care am cunoscut-o.

Iar cand ma gandesc la paradis ma gandesc la batranei cu barba alba gen Leonardo da Vinci/Michelangelo (habar n-am de ce, poate pentru ca au avut lucrari artistice de mare impact cu teme religioase?) care doar neinteresanti nu cred ca pot fi numiti :) Desi e adevarat ca amandoi sunt banuiti a fi fost homosexuali, deci poate ca totusi n-au ajuns in rai :)