Tuesday, March 16, 2010

Whatever











"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."

9 thought/s:

Cougar said...

asta-i una din cele mai cretine chestii muieratice pe care le-am auzit vreodată.

Carmen said...

pai chiar este chestie cretina, dar asta nu o face mai putin adevarata, din pacate.

Cougar said...

e, hai să vorbim, acuma..!

Unknown said...

Ce sa zic ... poate ca Marilyn nu era chiar asa prostuta/gasculitza pe cat a vrut ea sa lase impresia. Citatul e fain ... nu mi se pare cretin. Oricum la prima vedere nu te astepti de la Marilyn sa poata scoate o fraza atat de coerenta :)

Dulce Deea said...

Hihihihi, hihihihiiiii... Eu m-am simţit atrasă de fotografie. Am recunoscut o secvenţă din "In the mood for love", unul din filmele deceniului :):)

Iar citatul cu pricina mi se pare că reflectă totuşi un adevăr al relaţiilor umane, nu doar o slăbiciune de răfăţ femeiesc. Eu aşa îl înţeleg - nu iubeşti cu adevărat un om dacă nu îl accepţi şi cu umbra lui. Dacă nu îl cunoşti şi nu îl accepţi şi cu umbra lui.

Este? :):)

Şi mulţumesc de cuvintele aşa ghiduşe din pagina mea şi aşa de pline de simpatie. Uneori nu trec câteva zile la rând pe la blogu-mi şi apoi mă pomenesc peste nu ştiu câtă vreme că descopăr un comentariu prietenos şi cald ca al tău.

Mulţumesc iar şi să ştii... sentimentul e reciproc :)

Carmen said...

hei, bine ai aparut!

si mie imi place fotografia. in plus, cadreaza perfect cu sensul citatului, care, da, cam asta este: daca ma iubesti, ma iubesti pentru tot ce sint, pentru tot totul cu care vin la pachet.

este putin cretin, sau mai degraba frivol, pentru ca este exprimat intr-un fel demanding si alintat in acelasi timp. stii tu ce zic. :)

si eu multumesc.

delaskela said...

cam dezertati din cimpu muncii blogaristice, miss

traiu said...

azi ti-am (re)citit blogul. acum sunt la 2008, lasa-ma-n pace.

Anonymous said...

:)