Friday, April 14, 2006

...Fingerprint


...Mi-am facut blog. Fingerprints of my soul. De ce?...Ma intreb. Si nu gasesc nici un raspuns care sa ma satisfaca, care sa-mi neutralizeze de ce-urile. Azi-noapte citeam si a venit...waiting for the miracle. A produs un scurt-circuit, eram acolo, eram printre versuri, eram in cuvinte. Cohen era cu mine in camera si imi canta, in timp ce eu imi dezmierdam gandurile pe perna..miracle, amprente, senzatii, pagini proaspat tiparite, muzica, stari, intrebari, satisfactie, explicatii, vointa, orgoliu...just me and my miracles.
Vreau sinapse care sa ma zguduie si pentru asta trebuie sa-mi pun neuronii pe coji de nuca. Mi-e sete de tot ce este eu, mine, mie, meu.

Let me see your beauty when the witnesses are gone, este da...un fel de :" You want answers? I think I'm entitled. You want answers? I want the truth. You can't handle the truth."

1 thought/s:

Suntcalm? said...

Gimme five Oke! :D ki ki ki