Monday, October 16, 2006

Arici Pogonici

De fiecare data cand intalnesc o persoana cu un nume ciudato-ilar, ma intreb: oare la ce s-au gandit parintii care si-au stigmatizat copilul in felul asta? Sau mai degraba, la ce nu s-au gandit. Exista si un "pentru ca"? Am cunoscut de-a lungul timpului cateva specimene din astea rare. Am trecut si prin perioada in care, impreuna cu o prietena studiam cartea de telefon pentru a gasi nume cat mai neobisnuite si sunam sa facem glume proaste. Ba chiar eram atat de pasionate de joaca noastra, ca pierdeam nopti intregi in felul asta. Si colectionasem pana acum doua nume, cu care intram usor intr-un eventual top 5. Unul este al unei colege de liceu pe nume, Roata-Moale Sorinela Cezarea iar celalalt al unei colege de facultate, Tzutzoi Naussica.
Dar am aflat zilele trecute de existenta unor frati. Si de acum sint pe podium vesnic.
Fratii astia, un frate si o sora, se numesc nici mai mult, nici mai putin decat: Suplex-Valahorum si Suplexa-Valahorum. Si astea sint doar prenumele. Numele de familie nu-l cunosc si pe cuvant daca mai are vreo importanta. Nu e gluma. Si nici de alta etnie nu sint, cum probabil va ganditi. Pur si simplu asa ii cheama pe ei. Suplex Valahorum si Suplexa Valahorum.
Acum ziceti si voi daca mai am concurenta!?
Later edit: Prietenii mei de la care am auzit numele astea, au citit postul si se pare ca am inteles numele putin gresit. In favoarea fratilor insa, pentru ca adevarul este mai crunt decat parea. Situatia reala sta asa: Memoranda Suppllexa si Memorandu Suplex. El un p si un l, mi s-a spus. Si sint gemeni.

10 thought/s:

Cris said...

De doua zile ma gandesc sa-ti dau replica... N-am :D

Recunosc ca prenume mai bizare ca astea nu stiu si nu cred ca mai exista.

Cougar said...

.. şi mai trăiesc? adică.. nu s-au sinucis? cum îi strigă lumea, prietenii, părinţii, colegii?

Carmen said...

..mamaliga. cum sa-i strige!? cum ii cheama. suplex si suplexa,..banuiesc ca apeleaza totusi la varianta scurta. care este.

Laura said...

adica supplexa si suplex, nu?

eu tin minte o stire de mai demult, in care zicau ca unii si-au numit fiicele gemene 'analiza' si 'sinteza'. now that's gotta hurt!

Anonymous said...

Memoranda Suppllexa nu e nimeni altcineva decat ziarista trimisa in judecata pentru santaj, in Grupul GAZETA de la Cluj. Si eadevarat ca are un frate geaman - Memorandum Suppllex.

Anonymous said...

Probabil ai dreptate, Dna ONAC MEMORANDA SUPPLLEXA,
- cercetatã pentru sãvârşirea infracţiunilor de asociere într-un grup infractional organizat, fapta prev. de art. 7 alin. 1 si 3 din Legea 39/2003 şi şantaj calificat în formã continuatã faptã prev. de art. 194 alin. 1,2 Cod pen., cu aplicarea art. 41 alin. 2 Cod pen - este cap de afis in mult mediatizatul Caz Gazeta care a fost recent trims spre judecata. Intrebarea e: Ce te faci cand devi persoana publica si ai de dus povara unui asemena nume?

Anonymous said...

Mema i se spune Memorandei. Onac Memoranda Suppllexa. Ouch!

Anonymous said...

Cel putin, la viata sa, tatal lor a citit carti de istorie, si nu cartea de telefoane, cum fac altii mai inteligenti, mai curajosi, mai anonimi.

Carmen said...

ouch. cineva a luat-o personal. imi pare rau. si pentru tine si pentru tatal lor, daca stii tu ca el a fost de vina. (initial am vrut sa pun vina intre ghilimele, dar nu)
Eu sint Carmen, a propos. Tu banuiesc ca esti anonimul curajos.:)

Anonymous said...

tatal celor doi gemeni, Memoranda si Memorand, este profesor de istorie, de aici a venit ideea numelor. Chiar e un tip fain, doar prea impatimit al istoriei.