Saturday, November 4, 2006

Girls, they wanna have fun

Nu mai avusesem parte de multa vreme de o seara cu fetele, in oras. Si pentru ca Ramona, o foarte buna prietena, stewardesa, s-a intors in tara dupa o absenta de cinci ani, vineri seara am strans gasca si-am iesit ca fetele.
Si-a iesit o seara fan-tas-ti-ca, care a inceput de dupa-amiaza si s-a terminat in zori.
Ne-am strans la Ramona, care-a gatit fried rice con chilli. Mmm, delicios. Am mai cerut o portie. Si am povestit si am vazut poze si ne-am aratat haine. Girls stuff. Dupa care, a urmat sedinta de machiaj, ca doar iesim in oras, au zis ele. Au ras de mine ca nu mai stiu sa ma fardez. Pe buna dreptate, ca nici nu mai tin minte de cand nu m-am fardat ca la carte.
Am plecat in Irish Pub, unde am stat cateva ore bune. Si nu m-au lasat sa beau suc toata noaptea, complotand de fiecare data cu barman-ul sau comandandu-mi de baut cand eram la toaleta. Dupa primele cinci minute de discutie, surclasam si cel mai tare episod din Sex and the City. N-am iertat nimic. De la primele experiente sexuale pana la cele actuale, iubirile impartasite sau nu, sex, certurile, impacarile, fugile de acasa, vibratoare, noptile pierdute invatand sau plangand pe strazi, plimbari in ploaie, saruturi cu cea mai buna prietena si cam tot ce ne-a legat pana acum. Pana si cele mai dureroase amintiri erau povestite printre hohote de ras cu lacrimi siroind pe obraji.. Scaunele erau neincapatoare pentru a sustine un ras atat de sincer.
Doamne si cate am mai facut si de cate uitasem. Si ce bine este sa ai prieteni care sa ti le aduca aminte.
Din Irish am plecat prin cluburi. Cred ca am fost in vreo 4-5. Si am dansat si am fumat si am ras si am facut misto si am socializat si am stupefiat cativa taximetristi. Tin minte exact ca in Coyote, le-am fentat si pe ele si pe barman si am pus mana pe Red Bull pana sa mi-l toarne in vodka.
Si mi-am dat seama azi-noapte, ca voi, barbatii, nu stiti sa va distrati asa cum o facem noi. Pentru ca noi ne distram frivol si copilaros, si din cauza asta mult mai misto.

7 thought/s:

Suntcalm? said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Carmen said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Carmen said...

Imi cer scuze, Alex. Ti-am sters comment-ul din greseala. Feel free to comment again.

Anonymous said...

:)) Du-te, ba, ca ai sters tot tot tot! Numa' zic nica, ce-s io? Lineplayer?:P

Mar said...

come on... frivol si copilaros

eu zic ca noi barbatii ne distram mai bine: vulgari si misogini

Carmen said...

Indraznesc sa cred ca nu ganditi toti asa. Cu ce ati fi mai deosebiti de omul pesterii?

Anonymous said...

Vodka, discutii despre sex, fumat, zapacitul taximetristilor si a barmanilor, etc nu vad cum sunt asa de frivole si copilaroase :)
Exista diferente intre modul de distractie a barbatilor si al femeilor, evident, insa cred ca tine mult de personalitatea grupului de prieteni - unii barbati se distreaza cand se uita la meci impreuna cu berea in mana, altii cand merg la striptease, altii cand discuta pe subiecte filozofice. In plus, femeile barfesc prea mult cand sunt doar ele.
Si la fel si pentru noi e mai usor sa ne distram cand suntem doar noi baietii, la fel cum si pentru voi e mai usor sa va distrati cand sunteti doar voi fetele. Cred ca explicatia e ca atunci cand in grup sunt doar persoane de un anumit sex focusul e pe grup si cum sa se distreze TOTI impreuna, cand sunt si baieti si fete implicit cativa sunt cuplati si pentru ei focusul e mai mare pe partener ...