Tuesday, December 19, 2006

To beta or not to beta?

Dragi crestini curati la suflet si cu frica de D-zeu, daca nu e cu banat, as dori sa ma lumineze si pe mine cineva ca pe bradul pe Craciun. De ce treceti toti pe beta? Stiti ceva ce eu nu stiu? Si cu voia d-voastra, trebuie sa va anunt ca eu pe blogurile beta nu pot sa mai pun comment-uri. Adica eu incerc, incerc, ma enervez, renunt in cele din urma, plina de frustrari, ca vreau sa zic ceva si n-am unde, si la tribuna Parlamentului nu cred ca mai am loc sa vin si eu cu problemele mele. Asa ca, va rog pe voi, astia cu bloguri, sa ma eliberati de frustrari si sa-mi aratati calea. Care este. Sarbatori supercalifragilistice!

5 thought/s:

bomath said...

De obicei lucrurile „beta” de la Google sunt bune, iar când există alternative în versiune finală acestea au niscaiva chestii lipsă. Oricum, cred că e prima oară când un beta de la Google are hachiţe; poate că ar fi util (chiar dacă nu-ţi foloseşte în alt fel) să treci şi tu contul pe beta, măcar pentru a putea interacţiona cu ceilalţi.

Carmen said...

...pai tocmai hachitele alea ma intereseaza. si eventual avantajele, care inteleg ca nu prea-s, in afara de asezarea post-urilor pe caprarii. multam frumos, bomath.

Anonymous said...

O bună parte din îmbunătăţiri e... nesemnificativă.
Hachiţele: blogurile uneori nu erau afişate, iar alteori oamenii nici măcar nu puteau posta; se întâmpla rar, totuşi.
Încă ceva: tocmai a ieşit din „beta”; dacă schimbi, uită-te şi la opţiunile pentru feed (aş fi curios dacă ai putea pune un RSS cu full posts+comments).

Carmen said...

thank you, thank you. cred ca am sa mai astept ceva timp, totusi, pana sa ma mut.desi am asa un mancarici in degete sa fac miscarea asta acum....incerc sa am rabdare, desi nu prea-mi iese mie ..mai vedem.

Carmen said...

aaaa. si merge si RSS. "Now you can have a feed for all the comments on your blog, and even individual feeds for all the comments on each separate post. We’ve also added support for the RSS 2.0 and Atom 1.0 standards."