Wednesday, April 25, 2007

Eu, tu si mass-media

Mie nu-mi plac relatiile in care partenerii nu se "cearta", in care nu au nimic sa-si reproseze, in care totul merge ca uns si toata lumea este zen. Mie-mi plac relatiile cu frecusuri, suisuri, coborasuri, una calda, doua reci, patruzeci calde. Si-mi mai plac relatiile in care se discuta mult. Mult si despre orice. Si-mi place ca daca la patru dimineata, vreau sa vorbesc despre Orhan Pamuk, pacea mondiala, sa-mi barfesc o colega care ma agaseaza sau am dileme existentiale cu privire la culoarea parului, pe care n-ar fi mai bine oare s-o schimb?, sau pur si simplu ma trezesc pentru ca am visat urat, ei bine, am pe cine sa trezesc. Ba chiar cu mari sanse sa si participe la dialog. :)
Mie-mi place sa ma cert, ca sa fiu impacata sau sa impac.
Ador momentele de mici tensiuni intr-un cuplu, atunci cand, dupa o asazisa cearta, amandoi stau imbufnati in colturile lor, fiecare cu monologurile lui imaginare.
El: nu, nu, clar. acum nu trebuie sa mai cedez. sa vada si ea cum e. uita-te la ea cum face pe suparata. tot ea. sa ramai suparata atunci pana cand o sa te impac eu. ce sa-ti spun?! mof-turi. este incorigibila. m-am saturat si de fitzele si de capriciile ei. ma intreb cand o sa se trezeasca ca sa vada realitatea asa cum e? pana atunci o sa intru in silentio stampa. sanatate. dar oare am gresit si eu? chiar sa sufere din cauza asta? mm, pare destul de ingandurata. she's so childish. of, o iubesc asa de tare cand este botoasa. as lua-o in brate acum....
impreuna cu anima....este incredibil. absolut incredibil. cum poate sa-mi spuna toata lucrurile astea? de parca n-ar sti ca ma raneste. si cum ma privea cand imi arunca in fata toate rautatile alea. ok, nici eu nu sint perfecta, dar nu pot suporta gandul ca el chiar gandeste asa despre mine. hmm, ticalos fara inima. fac pariu ca-l doare-n cot acum de toata discutia asta. foarte bine. te doare-n cot? pe mine nici macar acolo....mm, pe undeva are dreptate, totusi. of, it hurts. daca m-ar lua in brate acum...
Si cum stau ei asa, cu ganduri ping-pong, incep sa butoneze telecomanda in ideea de a gasi ceva care sa-i scoata din starea asta de mutenie tampa. Si atunci, ca-n legile lui Murphy, se intampla ca imaginile de pe toate posturile sa aiba legatura cu cearta lor, intr-un mod foarte misto. Ori sint ultimele secvente din Casablanca, ori cineva jura dragostea eterna altcuiva, ori se alearga doi indragostiti pe o plaja pustie, pe Discovery, Cleopatra tocmai il cunoaste pe Marc Aureliu, pe Animal Planet se reproduc mamiferele, pana si canalele de stiri par sa fie partase la conflictul lor.
Si atunci, se cauta timid cu privirea unul pe altul, incercand fiecare sa descopere fundul de ochi al celuilalt, tematori putin ca nu cumva intentiile sa nu le coincida, si izbucnesc aproape simultan intr-un hohot de ras.
Pana la urma e buna si mass-media la ceva.

6 thought/s:

Cris said...

Fain. Iti ia mult sa scrii ceva, dar iti iese :)

Si da... si mie imi plac relatiile astea...

Carmen said...

Saru'mana.:)

Normal ca-ti plac. De parca nu te-as cunoaste si pe tine!? :)

Unknown said...

Mda ... traiesc partial senzatii de deja-vu citind ce ai scris. Se pare ca se intampla totusi multora. Nu sunt insa sigur daca imi place cand stau imbufnat in coltul meu ... n-as zice. De fapt sunt chiar nervos in momentul ala si mi-ar veni sa zic o mie de lucruri care stiu ca le-as regreta. E drept ca se termina tot cu izbucnirea in ras a amandurora. Dar daca treci prea des prin momente de genul asta nu mai sunt asa de placute ... mie mi se pare ca deja am parte prea des de ele si sincer ma cam obosesc. Nu am nici timpul necesar nici dispozitia sa trec prin asta de 2-3 ori pe saptamana. Poate ca ar merge asa ... odata pe luna :) La ora actuala mi se pare chiar ca nu mi-ar lipsi deloc daca nu ar trebui sa trec prin asa ceva ... dar se pare ca nu o sa stiu degraba daca mi-ar lipsi sau nu :)

Carmen said...

"nu o sa stiu degraba"..ce misto exprimare :)) sau ar trebui sa spun faina, nu?

Unknown said...

Da, "faina" e mai aproape de mine :) "Misto" a venit de la voi din sud cred (cred ca e un cuvant tiganesc adoptat masiv intre timp de toata populatia)

Carmen said...

si eu cred ca vine din tiganeste :)) desi, unii mai ortodocsi pretind ca ar veni din germana "mit StocK", in sensul de rafinat, bla, bla.