Wednesday, May 16, 2007

Get high with zarzavat

Discutia asta este mult prea sublima ca sa o pastrez doar pentru mine.

Laura: ...tu ai idee in cat timp fierbe un cartof?
Carmen: :))
Carmen: acum 30 min o intrebam pe o prietena care sint zarzavaturile.
Carmen: cred ca 15-20 min asa
Carmen: dupa ochi
Laura: si care sunt zarzavaturi?
Carmen: bagi si furculita in el
Carmen: nici ea n-a stiut
Laura: ah, deci dupa furculita, nu dupa ochi
Laura: eu cred ca zarzavaturile sunt alea verzi
Carmen: daca vrei, baga si ochiul
Laura: ai vazut definitia de pe dexonline?
Carmen: nu m-am uitat
Laura: ZARZAVÁT, zarzavaturi, s.n. Plante comestibile, cultivate în grădini, de la care se consumă mai ales frunzele şi rădăcinile; verdeţuri. – Din tc., bg. zarzevat.
Carmen: ZARZAVÁT, zarzavaturi, s.n. Plante comestibile, cultivate în grădini, de la care se consumă mai ales frunzele şi rădăcinile; verdeţuri.
Carmen: exact
Carmen: adica?
Carmen: numai patrunjel, d'astea, nu?
Laura: creca da..
Carmen: aa, cred ca intra si sfecla
Laura: sfecla???? nu cred..
Carmen: pai nu mananci radacina?
Laura: ba da, da' e prea mare.. i dunno..
Laura: zarzavat e ceva mic si frumos
Carmen: si neaparat verde
Laura: dap
Laura: ce dileme avem
Carmen: iarba, cu alte cuvinte
Carmen: da' nu's sigura
Laura: iarba =)
Carmen: =)

6 thought/s:

ciprian muntele said...

laura, bun venit în lumea oamenilor mari. succes pe viitor şi nu uita o vorbă pe care am învăţat-o eu acasă pentru când va fi să fac de mâncare: "în caz că nu eşti sigur, mmuuuuuuult piper!!!"

Laura said...

:))
multumesc !!

si versa, copy/paste'ul tau face greseli, ca eu n-am zis ca zarzavatul e mic si frumos, ci ca e mic si frunzos.. ;P

Carmen said...

adica ce, ce e frunzos nu-i si frumos? :)

Cris said...

Uitasem ca putem avea asemenea dileme... Fain, foarte fain :)

Ioana Dark a lu Noe said...

din aceeasi categorie:

amicul: buna
eu: buna
amicul: stuffy, stii cum se face un pilaf?
eu: se pune orezul la fiert
amicul: doar iun apa?
eu: apa cu sare
eu: poate si cu ulei
amicul: si vegeta cand se pune?
eu: la sfarsit
amicul: cand e fiert?
amicul: las putin si apoi schimb apa?
eu: nu schimbi apa
amicul: dar o scurg, nu/
eu: inainte sa pui orezu la fiert il alegi si il clatesti de 4 ori
amicul: de 4??
amicul: lk-am clatit de 2...
eu: vaaai!
amicul: il scot?
eu: nu nu
eu: lasa-l acolo
amicul: ok
amicul: si apa scade.../
eu: si trebuie sa devina bobul gras si moale
eu: scade, da
amicul: ok
amicul: si atunci pun vegeta, da?
eu: dupa ce opresti focul pui vegeta
eu: si apoi capac pui
amicul: dupa ce opresc focul?
eu: da
amicul: ok
eu: nu vrei sa opresti?
amicul: cum spui tu
amicul: io habar n-am

Carmen said...

Bucatari din toate tarile, uniti-va!