Wednesday, July 11, 2007

Una, alta...mai nimic

Vad acum ca n-am mai scris din Mai. Sintem in Iulie. Blogul asta este in paragina totala. Eu asa il simt. Nu-mi place nici schimbarea la fata pe care i-am facut-o si mi-e lene sa revin la cea veche. Asa ca-l las asa, ca pe ratusca cea urata, fara tichie de margaritar.
..........
Am scris primele trei randuri in 30 de secunde si apoi am stat privind tamp spre monitor si spre tastatura, 3 minute. Pentru ca vreau sa scriu si nu vreau sa scriu despre ce vreau sa scriu.
Cred ca au trecut cel putin 3 luni de cand n-am mai citit o carte. Ma bag seara in pat si imi arunc ochii peste niste titluri de pe noptiera. Unele ma tenteaza, pun mana pe carte, o rasfoiesc si daca imi plac cateva randuri, o iau sistematic de la inceput. Citesc eu ce citesc in seara aia, dupa care trec cel putin cateva zile in care nu o mai deschid. Si cand imi vine iar de citit, aproape niciodata nu ma mai tenteaza cartea inceputa deja. Evident ca incep alta, cu care se intampla acelasi lucru. Si tot asa, n-am reusit sa termin o carte de cateva luni.
Nu pot sa citesc fara stare de citit. Nu pot sa citesc daca nu reusesc sa ma rup cu totul de lume si sa-mi stopez toate franturile de ganduri. Citesc si ma trezesc privind in gol aceeasi pagina dupa 10 minute. Si reiau randurile si nu mai inteleg nimic. Si dau vina pe carte, ca e proasta si nu ma prinde.
......
Astazi mi-am dat seama la noul meu loc de munca, ca este pentru prima data cand simt nevoia sa am un animalut pe care sa-l iau la birou. Catel, pisica, iguana, hamster, pasare, broasca testoasa, orice. Numai sa se miste pe langa mine.
De ce vor oamenii sa para altceva decat sint?

3 thought/s:

Laura said...

pentru ca vor sa supravietuiasca, si considera ca purtandu-se intr-un anumit fel, vor supravietui. frica de esec.. frica de a da rau.. frica de niste lucruri care chiar daca s-ar intampla, ar fi mai putin "rele" decat efectele asupra lor insisi a neexprimarii adevaratelor lor pareri, ganduri, sentimente, a sinelui lor. e un stadiu de evolutie..

Anonymous said...

iti recomand un gandacel.pacat ca are o viata destul de scurta

only human said...

pt ca masca iti confera o alta identitate..poti sa faci ce vrei si cum vrei..ranita va fi masca..pe care seara o dai jos iar tu vei fi linistit..