Friday, June 13, 2008

Loaded

La multe capitole stau eu prost spre groaznic in ultima vreme, dar de departe cel mai prost stau cu nervii. De fapt nu stiu daca cu nervii, sau cu rabdarea. Nu am rabdare. Da' deloc. Bine, niciodata n-am excelat in zona asta, dar acum o simt cum iese din mine. Si iese si tot iese, pana cand ....ma intreb unde dracu' e rabdarea mea? Eu de ce nu am? Nu face parte din chestiile alea care se impart in mod egal la nastere?

Sint ca un butoi cu pulbere. Nici nu-mi trebuie o intepatura sa explodez. E suficient sa mi se para ca sint intepata. Sau sa simt miros de pucioasa.

Pe de alta parte, nici nu stiu daca consider rabdarea o virtute. Mai degraba, desi pentru multi poate parea ciudat, mi se pare o forma silfida de obedienta. De ce sa am rabdare sa se intample lucruri, cand la fel de bine se pot intampla pe loc, sau cel putin repede?

Nici dovada de intelepciune nu cred ca este si nu cred nici in "daca ai rabdare, lucrurile se vor rezolva de la sine". Bullshit. Daca nu poti sa le rezolvi tu si astepti timpul sa o faca in locul tau, nu inseamna ca esti intelept. Inseamna ca esti neputincios. Si ca nu ai de ales. Alta varianta activa nemaiexistand, nu-ti ramane decat sa ai rabdare.

Habar n-am de ce scriu despre asta. Sint colerica in ultima vreme. In masina ma simt de parca am carbuni incinsi sub scaun, la ghisee imi doresc sa am un compas la indemana, sa-l infig repetat in mana functionarei, cand vorbesc la telefon imi simt venele de la gat cum iau proportii, daca nu gasesc liftul la parter cand intru in bloc, deja sint incruntata.. And so on. Sint ca o bomba care se dezamorseaza putin cate putin. Mai bine explodam o data tare si stiam o treaba.

Am recitit ce am scris si m-a bufnit rasul. Mi-am inchipuit cum ar citi randurile astea cineva cu adevarat zen. Da' zen, zen, cu Yoga, Tantra si respiratii psihedelice. Parca-l si vad pe unul chel, in lotus, aruncandu-mi o privire sfredelitoare si dispretuitoare, as in "ce stii tu?! e vai de capul tau".

Asa o fi, dar pana una-alta...

Fericirea vine din interior, oricum ar fi el. Schizoid, maniaco-depresiv, obsesiv-compulsiv, paranoic, si care-or mai fi.


11 thought/s:

Anonymous said...

dacă ai avut tu răbdare să scrii textul ăsta, eu zic că şanse ar mai fi.

Carmen said...

ah, nu. ce? pe criminali crezi ca-i ajuta sa realizeze din cand in cand ca sint si ei oameni. nu-i ajuta, iti zic eu.

vladalau said...

şi te simţi bine în pielea ta sau nu ? sau habar n-ai ?
după verva cu care scrii,
mie mi se pare că te simţi excelent.

Cougar said...

mă copii.
eu vin după o noapte de episoade cu house
garnisită cu nişte vlădă abţiguit la început. că după aia clamp - pa.
nu vreţi să ştiţi ce cred eu pe tema asta.
sau în general.

George Colang said...

problema mea....nici eu nu am rabdare...si chiar este o problema reala asta! :)

Carmen said...

am senzatia ca se trateaza. cu extraveral. si ceai de tei.

Anonymous said...

oa, ce tare, a scris carmen pe blog!!

Carmen said...

mmmm, biiineeeee.

Anonymous said...

asta ramane de vazut.

Carmen said...

vrei sa ne certam, nu? zi. vrei sa ne certam?

Anonymous said...

ieri aş fi vrut. ţi-aş fi dat cu tastatura în cap. azi, nu. de ieri până azi, multe s-au întâmplat, nu?