Friday, August 8, 2008

Cam atat a fost....

..si ce-a fost, a fost. M-am hotarat. Zilele astea, am sa sterg blogul asta. Vreau doar sa mai am timp sa mai recitesc inca o data cateva randuri care-mi sint dragi, dupa care o sa apas butonul: delete.

PS: astazi mi-am luat un sandwich. era cu rosii, initial. Am rugat-o pe vanzatoare sa-mi inlocuiasca rosiile cu castraveti. A facut-o. Dupa care, am vazut ca alte sandwich-uri aveau si masline. Am intrebat-o daca poate sa-mi puna si masline. A raspuns: sigur. Si mi-a zambit. Intre timp, sandwich-ul meu era deja in toaster. A luat alte comezi. A facut alte lucruri. A scos sandwich-ul. Putea sa uite de masline. N-a uitat. A fost atenta la mine si la ce imi doream. M-am uitat recunoscatoare la ea. In momentul ala, eram convinsa ca este singurul om de pe fata pamantului pentru care conteaza ce vreau.

Asta a fost primul si singurul lucru bun care mi s-a intamplat in ultima vreme. Lucrurile pot sa fie atat de simple. Voi, oamenii, sinteti orbi cateodata. Si surzi.

10 thought/s:

Anonymous said...

da ma, lucrurile sunt simple; oamenii au tendinta sa le complice; si anumiti oameni au o predilectie pentru asta. eu unu sigur. si tu la fel.

:-(

Anonymous said...

las' că-ţi revii tu.

Anonymous said...

Acum doua zile imi aminteam de tine. Lucrul pe care mi-l amintesc cel mai bine despre tine e ca esti singura persoana pe care o cunosc sa nu fi mancat niciodata rosii. Si nu stie de ce. Cel putin acum trei ani, nu stiai.

Anonymous said...

Poate te mai gandesti totusi.
Eu il folosesc pe al meu sa-mi mai calmez nervii :D
Mai rar oameni care sa fie atenti la ce isi doresc cei de langa ei.
Si da, avem "darul" de a complica lucrurile, viata

Carmen said...

Buna dimineata! :-)

Give a man enough rope and he will hang himself.
Cam asa e si cu complicatul lucrurilor.

Rosii tot nu mananc, si in continuare nu stiu de ce. Si niciodata n-am incercat sa inteleg de ce.

Anonymous said...

poate nici nu ai nevoie sa stii de ce. good luck deleting your history.

Unknown said...

Si data viitoare cand o sa vrei sa te descarci unde o sa o faci? Nu e nici o problema daca nu scrii 5 luni ... dar cand iti vine sa o faci macar stii ca poate cineva din lumea asta va citi ce scrii si va incerca sa te inteleaga. Poate chiar ii vei schimba unele perceptii despre anumite lucruri.

Iar daca reusesti sa-l faci macar pe un singur om sa mediteze la un anumit subiect si poate sa devina mai bun, atunci merita sa tii blogul in continuare. Iar eu zic ca reusesti ...

Anonymous said...

mă, mai aştept mult până scrii?
ne batem joc...

Carmen said...

nu. nu ne permitem.
am incercat de doua zile. jur. am incercat. si am scris. chiar am scris. si am sters.

dar o iau de la capat.

Anonymous said...

voi fi aici mereu. aşteptând. ca un un câine voi fi.