Thursday, October 9, 2008

Azi

Nu se compara nimic cu ziua de vineri, somnul fara griji de dimineata si sentimentul de eliberare.

Si rasul. Rasul este cel mai misto lucru care ne-a fost daruit noua, oamenilor, cea mai democrata modalitate de exprimare.

5 thought/s:

Anonymous said...

esti calda si cand vrei sa fii rece. asa cred., cel putin. nu te cunosc, dar ai un stil fain si aparte.

Carmen said...

e clar ca nu vedem decat ce sintem pregatiti sa vedem. cu alte cuvinte, ce zic eu si ce comentezi tu. :-)

cica clientii n-au motive sa-si retraga banii din banci.

aa, eu cred ca saracia este incompatibila cu fericirea. nu in lumea in care traim.

Anonymous said...

când primeşti cadouri învaţă să te bucuri de ele. eşti exact cum spune domnu de mai sus. şi puţin în plus.

Anonymous said...

azi..şi atât.mă răsfăţ şi trag cu ochiul să văd ce mai fac..alţii...

Carmen said...

ce-mi place cand ma tragi tu de urechi, asa dragalas. :-)

emanuela, (chiar asa te cheama?) ai cel mai religios blog pe care l-am citit vreodata.