Wednesday, November 26, 2008

Din casa

Niciodata sa nu spui niciodata.

Aseara ma gandeam impacata, ca anul asta nu prea mai are ce sa mi se intample rau, care sa ma si surprinda.

Ei bine, azi aveam sa aflu ca ma gandeam prost.

Putin dupa pranz, eram in drum spre o intalnire. Ca de obicei, oarecum intarziata asteptam la un stop. In fata mea, prima masina de la semafor, un taxi. Se face verde, taxi-ul pleaca. Plec si eu, dupa care, dracu stie de ce, taximetristul pune frana brusc. Eu pun frana si mai brusc, desi ma vedem plonjand lejer in el. Ok. Reusesc sa ma opresc milimetric de fundul lui si tocmai cand ma pregateam sa respir usurata, aud o mare bufnitura in spate, care ma zguduie intens si pe mine si masina, si care ma mai si proiecteaza in taxi-ul din fata. Fuck!

Raman in masina vreo cateva zeci de secunde, timp in care ma gandesc ca un moment mai prost sa am masina in service nici ca se putea.

In cele din urma, cobor plina de draci, pe care intentionam sa-i vars pe idiotul din spate.

Vad o masina rosie, cu nr. BOB. Imi suna cunoscut. Ma uit la sofer. Frate-miu.
Care a reusit performanta sa o buseasca pe sor-sa in trafic.

Am ramas muta. MUTA.
Ce sa-i mai zic: nu pot sa zic ca ma bucur ca te vad?!

10 thought/s:

Ioana Dark a lu Noe said...

:))))))) asa ceva, mai rar.

Anonymous said...

dumnezeu nu e doar vanitos, el are şi un simţ al umorului mai special.

robin simion said...

ce tare! imi pare rau, totusi.

eu stiu o faza cu iubita-iubit. ea in spatele lui. si POC! tare. oops!

e grav la tine?

Carmen said...

ioana, si eu sper la fel. :)

cip, asta ar fi si culmea, sa nu aiba.

robin, thanks. foarte grav la mine nu e. frate-miu e praf, insa.

Unknown said...

Banuiesc ca primul lucru pe care i l-ai putut zice a fost "Super tare, frate!" :) Ce sa zic ... e naspa sa ai masina stricata in perioada sarbatorilor, iar sa mergi sa faci constatari de accident in Romania e un chin ... dar cat timp toata lumea e intreaga si masinile erau asigurate ... trece si asta :)

Anonymous said...

nu a fugit de la locul accidentului? ar fi fost mai fun...

Carmen said...

d-fens, ai dreptate. am fost la politie ziua sa declaram accidentul.horror. daca zic ca era coada, e asa, un iminutiv. ne-am intors dupa miezul noptii, in ideea ca este mai liber. de la 12.30 am stat pana la 5.

motzoc, :-). ntz

Anonymous said...

te-au ajuns blestemele neozeelandezilor, ca să facem o introducere. de la ei e totul.

îmi şi imaginez o muzică de la surprize suprize când v-aţi revăzut

mits said...

deci ala mic si negru care respira greu cand te-a vazut era frac'tuuu...bine ca nu au avut ailanti de pe margine ce scandal sa vada intre ciocniti.

Anonymous said...

pai bine mai, asta-i recunostinta lui dupa ce l-ai dus la leonard cohen? lasand gluma amara la o parte, sper ca esti bine.