Monday, June 15, 2009

Mighty Almighty

As vrea ca Putin sa fie tatal meu. Sau fratele meu mai mare. Ma gandesc cum trebuie sa te simti cand stii ca esti cam cel mai potent om din timpurile in care traiesti. Cum te culci, cum te trezesti, ce-ti trece prin cap asa in general, mai ai timp sa visezi, sa enjoy yourself doing noth'?
Vreau si eu. Vreau sa simt asta fie si numai pentru o zi. De fapt, mint. Vreau sa o simt pentru mai mult timp, pentru ca fac pariu ca o sa-mi placa si ca nu o sa mai vreau altfel.
Puterea si inteligenta subjuga si fascineaza. Si-n plus, sint ingrozitor de sexi.


3 thought/s:

Anonymous said...

genial postu. simt la fel. btw cre c'o sa imprumut clipu asta, e prea tare.

black bitch said...

Putin ma fascineaza... are o privire si o prezenta incredibile. Poate ingheta audienta. Nu are nevoie de multe cuvinte. Te uiti la el si parca il vezi pe o stanca inalta, privind brav orizontul, stiind ca are o misiune de indeplinit. Isi apara propriile interese, si pentru ca o face fara menajamente sau perdele de falsitate si ipocrizie, denota eleganta pana la cel mai mic detaliu. Un fel de diavol rece... Ai dreptate: puterea fascineaza...

Carmen said...

mi-a placut partea cu privind brav orizontul. :) daca ziceai scrutand brav orizontul, era si mai misto. :)
bardul de la mircesti, gen.