Wednesday, June 24, 2009

'morning

Imi place sa dorm. Imi place somnul si ideea de somn. Nu numai ca imi place, dar am realizat ca este un lucru pe care il fac cu reala voluptate. O lenjerie de pat noua, moale si parfumata imi starneste stari si senzatii de desfatare, alint si rasfat maxim. mmmmm-i de placere. Si mi se pare incredibila senzatia pe care o am cand imi lipesc obrazul cald de o perna mare, moale si rece. Lux, calm si voluptate. Cam astea ar trebui sa fie atributele somnului. Ma gandesc ca de aici vine si expresia somn regesc.

Nu sint, n-am fost si nu o sa fiu niciodata o persoana matinala. Nu mi-a placut niciodata sa ma trezesc dimineata devreme. Gasesc in somnul de dimineata placeri aproape orgasmatice. Nu pot sa functionez normal dimineata. Sint maraita si capricioasa. Si vreau cafea si geamuri deschise. Si soare afara.

Buna dimineata! Eu inca nu m-am trezit.

15 thought/s:

black bitch said...

Eu, una, cel mai bine ma simt atunci cand ma trezesc dimineata ametita si confuza, pentru ca trebuie sa plec undeva si deja e tarziu. Si asa, dintr-o data, fara vreun fel de evaluare a situatiei, ma hotarasc ca nu ma duc nicaieri, ci raman sa dorm. Savurez cel mai mult somnul atunci cand ar trebui sa fiu oriunde altundeva, numai in pat nu.

Anonymous said...

brr urasc soarele dimineata. vreau o tranzitie lina: dimineata nori + ploaie, pe la pranz doar nori, spre seara soare palid, apoi deloc.

de fapt cre ca nu'mi place soarele deloc. da iarna e cool.

Carmen said...

imi place avatarul tau.

Anonymous said...

yup. devotchka :P

Cami said...

Somnul de dimineata este cel mai dulce somn din lume, un lucru cert. N-am inteles niciodata proverbul "Cine se scoala de dimineata, departe ajunge.", asa ca l-am adaptat "Cine se scoala de dimineata, doarme toata ziua!". Am dezvoltat o obsesie pentru lenjerii si pijamale. De fiecare data cand am ocazia, imi cumpar cate una. Imi place sa le si asortez (pijamalele cu lenjeria)..Tripuri pentru un somn mai linistit.

Ioan said...

May I join the club:D?

Adevarul este ca somnul de dimineata este extraordinar, dulce, mirific. Iar visele de dimineata sunt cele mai intense, cele mai vii, cele mai placute.

Anonymous said...

dude esti fantastic: ai un blog ortodox, asculti semnal m... ur my mornin nightmare comin true.

Carmen said...

'neatza. :))))

Unknown said...

@strelnikov
Da' cu Semnal M ce-ai avut? :) Sunt chiar ok, nu mai zic de baterist care are un aer autentic de ZZ Top :)

Anonymous said...

deci dude, vezi ca tocma'ti examinez blogu - sa vad daca esti valabil - even as we speak. shht:P

Carmen said...

hei, dudette, stop playing god!

Anonymous said...

dc? e marfa.

Carmen said...

marfa e un cuvant naspa.

Anonymous said...

insa concertu ala portishead e incredibil. il pastrez demult ca pe cea mai buna opera a lor [suna chiar mai bine ca pe albume]. versiunea aia de la undenied e... heroine.

Carmen said...

dap. si eu cand am citit bitter moon, am trecut cam prin aceleasi faze si exact in aceleasi perioade.