Tuesday, July 14, 2009

4 thought/s:

Unknown said...

Frank Capra, looks great ... gotta see it.

Carmen said...

e haiosel.

mai bine te uiti la asta:

http://www.imdb.com/title/tt0028950/

Unknown said...

Asteapta A Clockwork Orange de ceva vreme sa-l vad :) Si tu esti cea care m-a convins sa vreau sa-l vad (am vazut ca ai o lista de preferate interesante printre care si asta). Dar nu stiu ce sa zic ... in ultima vreme nu m-am "atasat" de nici un film si am vazut destul filme "renumite". Kubrik, Fellini, Orson Welles ... nimic nu se prinde de mine :) In ultima vreme am dat un singur 10 pe IMDB, si ala la un documentar (Home a lui Yann Arthus-Bertrand). Te anunt dupa ce il vad daca mi-a placut :)

Carmen said...

nu stiu daca o sa-ti placa, sau nu. banuiesc ca ai nevoie de o anumita structura psihica sa digeri filmul asta. chiar te rog sa-mi spui, dupa ce-l vezi.