Tuesday, July 14, 2009


The Rolling Stones - Sympathy For The Devil
Asculta mai multe audio Muzica

5 thought/s:

B.B. said...

Imi place mult si varianta cantata de Guns n'Roses. Asta apare in filmu Interviu cu un vampir.

Carmen said...

am o curiozitate: de ce black bitch?

B.B. said...

Ti-ai schimbat fatada? Stii, era ok daca nu-ti schimbai si numele. Acum nu mai vrei sa vezi frumusetea oamenilor, sau cum?

In alta ordine de ideei, hmm... black bitch... Pur si simplu. E legat de parte neagra din mine, ce pare sa se extinda, transformandu-ma intr-un fel de bitch. Dar sunt multe feluti de "bitch-uri". Eu sunt una mai subtila.

Nu-ti place Guns n'Roses, sa inteleg?

Carmen said...

am zambit, asa, simpatic cand am citit intrebarea ta.

nu sint tocmai o umanista. nu cred in frumusetea intrinseca a omului, per se. cred ca beauty lies in the eyes of the beholder, si atunci imi permit sa pretuiesc, nu ceea ce mi se arata, ci mai degraba ceea ce constat/sesizez singura.

so, fingerprints it's better.

te-am intrebat de bb, pentur ca in capul meu black bitch rezoneaza cu vaduva neagra. si din ce-am citit la tine pe blog, n-am gasit nimic bitchy. ou contrarie.

Carmen said...

si guns imi place. imi aduce aminte de liceu. dar il prefer oricand pe jagger.