Monday, February 8, 2010

Dancing queen

Prima a fost Brightie, care pe sistemul:
din oceanul pacific,
a iesit un peste mic,
si pe coada lui scria:
ce-ar fi sa iei si tu leapsa,

a spus despre mine chestii foarte frumoase, sincere evident, dar cam putine. chestii de genul cum imi magnetizez eu cititorii, cum nu am nevoie de artificii literare. Ca sa nu o mai lungesc, ca doar stiti si voi cat de talentata si lipicioasa sint, am primit eticheta de scrib superior. Acum, este adevarat ca Brightie, in mod clar putea sa-mi dedice vreo 30 randuri cel putin. Recunosc cu mana pe sanul stang ca as fi fost mult mai emotionata daca s-ar fi intamplat asa.

In ordine cronologica, urmeaza o alta leapsa de la Meea de pe Mein Blop care, asa cum este si firesc, ma considera o femeie remarcabila. Leapsa asta e asa, un pic perversa si exbitionista. De data asta trebuie ca eu, o femeie one of a kind ce ma aflu, sa-mi arat partea anatomica cea mai one of a kind pe care o detin. Consider asta o provocare si o insulta in acelasi timp. Sint atat de fascinanta, incat si o radiografie a plamanilor will do the job. Numai ca, a propos de job, am o mica problema cu aratatul. Nu posed la job, unde ma si aflu in acest moment, decat vreo 4, 5 poze cu gingasa-mi faptura. Coincidenta face ca toate aceste poze, avatar wanna be, sa fie astazi criticate maxim de un prieten pe mess. Daca nu ma credeti, pot exemplifica: "e încadrată horăr. e verde. ba nu, VERNIL. ba nu, e o culoare înfricoşătoare. e arsă. bluza e naşpa. poziţia e naşpa rău. arăţi ca dracu' în ea. ai treij' de milioane de poze mai mişto ca asta. hell, orice poză cu tine e mai mişto ca asta.". Si tot asa, pana am sfarsit in a-mi pune avatar o poza cu animale. Dar sa revin, la partile mele magnifice. Cel mai mult si cel mai mult, imi plac ochii mei, gura, mainile, gatul, umerii, fundul, picioarele, pielea si abdomenul. Dupa o lunga si adanca meditatie cu sinele meu, am hotarat sa-mi decretez picioarele drept castigatoare. In acest sens, va rog consultati fotografia de mai jos.



In partea a doua a acestei lepse muieresti, noi femeile de toate tipologiile, trebuie sa ne preamarim reciporc sexul si sa ne dedicam cantece de glorificare, care sa demonstreze desertaciunea a tot ce exista in afara noastra. Pentru ca singurele poezii de genul asta, care mi-au venit in cap, au fost cele gen 8 martie, va trimit spre desfatare si autoinfatuare, cateva drops of jupiter, cu care sper sa va identificati toate.

Now that she's back in the atmosphere
With drops of Jupiter in her hair, hey
She acts like summer and walks like rain
Reminds me that there's a time to change, hey
Since the return from her stay on the moon
She listens like spring and she talks like June, hey, hey

But tell me, did you sail across the sun?
Did you make it to the Milky Way
To see the lights all faded
And that heaven is overrated?

Tell me, did you fall for a shooting star?
One without a permanent scar
And then you missed me
While you were looking for yourself out there?

Now that she's back from that soul vacation
Tracing her way through the constellation, hey
She checks out Mozart while she does Tae-Bo
Reminds me that there's room to grow, hey

Now that she's back in the atmosphere
I'm afraid that she might think of me as
Plain ol' Jane told a story about a man
Who was too afraid to fly so he never did land

But tell me, did the wind sweep you off your feet?
Did you finally get the chance
To dance along the light of day
And head back to the Milky Way?

And tell me, did Venus blow your mind?
Was it everything you wanted to find?
And then you missed me
While you were looking for yourself out there

Can you imagine no love, pride, deep-fried chicken
Your best friend always sticking up for you
Even when I know you're wrong?

Can you imagine no first dance, freeze-dried romance
Five-hour phone conversation
The best soy latte that you ever had, and me?

But tell me, did the wind sweep you off your feet?
Did you finally get the chance
To dance along the light of day
And head back toward the Milky Way?

But tell me, did you sail across the sun?
Did you make it to the Milky Way
To see the lights all faded
And that heaven is overrated?

And tell me, did you fall for a shooting star?
One without a permanent scar
And then you missed me
While you were looking for yourself?

And did you finally get the chance
To dance along the light of day?
And did you fall for a shooting star?
Fall for a shooting star?
And now you're lonely looking for yourself out there.

Leapsa asta merge mai departe la Brightie, Mits, Surorile Marx (vreau sa vad si altceva in afara ochilor), inczeklára si black bitch.

Girls, enjoy:

Asculta mai multe audio Muzica

plus bonus:

Asculta mai multe audio Muzica

17 thought/s:

brightie said...

hmmm, sa ne preamarim, sounds yaamyyyy. :D

p.s. receptioant urecheala cu randurile. next time i'll behave.

mits said...

te sun ca să îmi explici ce trebuie să fac cu ditamai leapşa asta )

Carmen said...

brightie, n-am uitat ca trebuie sa povestesc de bratarile de smaralad. :)

mits, e simplu.
1. iti arati o parte din corp. care te reprezinta, care iti place tie mai mult, si
2. gasesti o poezie/cantec/imn/oda despre female nature si o dedici cui vrei tu, da' fata sa fie.

KirstDay said...

Drops of Jupiter... so nice~

mits said...

suna bine dar permite-mi sa te sun orishicat. astept confirmare de sunare. altfel nundraznesc :))

Carmen said...

mits, rasfatato! :)

revelionlasorbona said...

Oau

Carmen said...

iti dai seama ca esti singura prezenta masculina la postul asta muieresc? :)

revelionlasorbona said...

Pai doar nu vrei sa stau cu baietii:) si sa nu uit, vai cat am ras la faza cu taxiul...

Carmen said...

cu fete, baieti, nu stiu cu cine vreau sa stai, dar stiu ca iti rapesc tot timpul.

bine ca mai ai timp sa te amuzi de faze cu taxiuri. :)

Omuldelamunte said...

Carmen, tu eşti în poză, că parcă scara nu-i a ta!?

Carmen said...

:)) deci e adevarat ca atunci cand barbatii vad parti anatomice, nu se mai concentreaza la esenta!

pai nu e scara mea. nu ma joc la alte scari, ca poate ma aleg cu mingea taiata.

Omuldelamunte said...

Bine,esenţa nu se prea vede şi,implicit,nici mingea tăiată.

Unknown said...

Nu inteleg de ce te plangi de lipsa pozelor ... ca sa faci o poza de calitatea celei pe care ai pus-o (vad ca vrei sa ne dai de inteles ca esti tu in poza) iti trebuie un fotograf destul de bun, deci totusi la un momentdat cineva talentat s-a straduit sa scoata ceva ca lumea (si a reusit). Asta ti-o spune o persoana cu pretentii de abilitati / cunostinte fotografice.

Bine, eu am indoieli serioase ca esti tu in poza, tinand cont ca poza e semnata (VadkoV) si ca poti gasi poze facute de acelasi individ pe site-uri rusesti de fotografie (inclusiv poza asta). Dar pe de alta parte nici nu ai afirmat nicaieri ca ai fi tu, doar i-ai lasat pe unii sa inteleaga asta :)

Trebuia sa ma prind de undeva din context ca era o gluma? Sau ai vrut sa vezi cum reactioneaza barbatii cand vad o poza cu o femeie frumoasa si un pic mai dezbracata? Iti spun eu ... reactioneaza :) ... iar textul devine doar ceva neclar din jurul pozei :))) Nici nu mai stiu despre ce era vorba in text de fapt :)

Carmen said...

dar evident ca nu sint eu in fotografie. am crezut ca am fost explicita cand am mentionat ca nu am poze cu mine la birou, ma rog, poze reusite.

Unknown said...

"Cel mai mult si cel mai mult, imi plac ochii mei, gura, mainile, gatul, umerii, fundul, picioarele, pielea si abdomenul. Dupa o lunga si adanca meditatie cu sinele meu, am hotarat sa-mi decretez picioarele drept castigatoare. In acest sens, va rog consultati fotografia de mai jos."
Well, asta ai lasat sa se inteleaga ... oarecum.

Carmen said...

ba nu :)