Wednesday, July 12, 2006

Houston, we have a problem!


Vrei sa scrii si nu stii cu ce sa incepi. Gandurile iti trec prin cap cu o viteza mai mare decat a navei Apollo 13 si cu o traiectorie cel putin la fel de sinusoidala. Te pregatesti de aselenizare dar, fatalitate, iti explodeaza un motor si alimentarea normala cu oxigen a creierului este intrerupta. De undeva de la baza, ai senzatia ca o asa-zisa echipa de control lucreaza pentru tine. Ei or lucra, dar tu esti cel care nu mai are provizii, tu esti cel care trebuie sa-si gestioneze energia astfel incat sa-i ajunga pana intr-un oarecare punct terminus, deocamdata incert.
She knows, she gave, she hopes in time,
She waits in line for all these things that will make her real,
She holds the cold, she feels so fooled by all this pain she has revealed,
She hopes, she cries, she holds inside all these things that will make her real....
Am rasfoit zilele trecute Jurnalul Fericirii al lui Steinhardt. De citit, l-am citit de vreo 3 ori pana acum, dar este cartea la care stii/vrei/simti sa te intorci. Mi-am amintit de.... "contrariul pacatului nu este virtutea, contrariul pacatului este libertatea"....iar asta este de departe cea mai desteapta chestie pe care am citit-o in ultima vreme.

0 thought/s: