Friday, January 5, 2007

Portocala Orange

Daca Orange-ul a ajuns la 8 milioane de abonati, nu-i degeaba. Si daca eu am fost abonata Orange de cand ma stiu, iar n-a fost degeaba. Si daca in Decembrie mi-am facut abonament Orange, asta chiar ca e degeaba, ba mai mult, am primit urmatoarele pentru 4 USD (pe care nici nu stiu cand va trebui sa-i platesc):
-180 minute in retea, in weekend si oricand cu trei numere favorite pe toata durata abonamentului;
-180 minute nationale gratuite, diponibile oricand, lunar in primele 8 luni;
-180 minute in retea, gratuite, disponibile oricand, lunar incepand cu luna a 9-a, timp de 3 luni.
-120 minute internationale catre Europa, SUA, Canada, valabile in primele trei luni;
-25 SMS-uri/luna in primele patru luni;
-25 MMS-uri/luna in primele patru luni;
-25 minute nationale pe viata, incepand cu luna a 9-a;
-minute cadou lunare, corepsunzatoare unei vechimi de 8 luni in retea;
-puncte Thank you reprezentand 30% din creditul consumat
-reducere la factura, corespunzatoare creditului ramas in momentul trecerii la abonament (si mai avem vreo 15 USD pe cartela)
-100% discount la plata abonamentului in primele 4 luni.
-plus un telefon Nokia 1112 gratuit, pe care i l-am facut cadou mamei.
-plus o husa pentru telefon, foarte haiosa.
-plus o cartela PrePay cu numar si credit de 6 USD.
Da!? Who's the bitch now?

5 thought/s:

Anonymous said...

Cea mai mica oferta COSMOTE e mai avantajoasa decat oricare oferta oringi

Carmen said...

pai normal, daca n-ai cum sa-ti folosesti minutele pentru ca n-ai semnal nici in Buc.:)

CRISTI ROMAN said...

hahahahahahaha

Monica JITARIUC said...

Niciodata nu am stiut cum se pot contabiliza toate beneficiile operatorilor de telefonie mobila si avantajele in retea, in afara ei, in jurul ei, cu prietenii, sms-uri pe viata, minute pe luna, mms, sms, etc,nu...eu am un indicator de perceptie insa: la mine in telefon numele detinatorilor de ORANGE sunt cu caps si cele ale detinatorilor de vodafone sunt cu litere mici si prietenoase...asadar, vad orange ca un mamut neprietenos si mi se pare firesc ca parintii mei sa fie pe orange, iar prietenii mei pe vodafone

Carmen said...

Nu-mi plac caps-urile. Iar in telefon le urasc de-a dreptul.
Dar in definitiv este telefonul tau, indicatorul tau, perceptia ta.
Si mamutii sint atat de prietenosi daca stii din ce unghi sa-i privesti...