Thursday, February 19, 2009

Super trooper

Leapsa de azi, via Simina, are urmatoare tema: daca as fi eroina, ce putere as avea?

He, he, pai daca eu as fi eroina, as zbura. Asa ca Superman, cu o mana in fatza. Si cred ca as fi imbracata cu ciorapi in dungi colorate ca Sandy Bell si neaparat as avea si pelerina. Si cred ca as mai avea si o umbrela pentru aterizari. Da, ca a lui Marry Poppins. Si as putea sa zbor in toate directiile. Adica in caz de lupta corp la corp, as sari vreo 37 de metri si as aparea brusc in spatele adversarului. Sau in cap, la deruta.

Si n-am terminat. Pentru ca as mai avea o putere. As fi invizibila, dupa ce as rosti formula secreta. Eh, normal ca vreti sa o stiti si voi, da' ce credeti, ca-s fraiera sa o spun?!

6 thought/s:

The Fly said...

Eu as vrea sa citesc ganduri :D Sau macar pe cele ale femeilor, ca Mel Gibson in What Women Want :))

Unknown said...

Mie mi-ar place sa ma pot teleporta instant oriunde pe planeta (in spatiu inca nu-mi doresc chiar asa mult). Te trezesti, te inviorezi la un inot alaturi de testoasele din Caraibe, apoi iti bei cafeaua (cu croissantul de rigoare) pe o terasa linistita langa Sena, dupa-amiaza tragi o tura de schi prin Alpii elvetieni iar seara admiri luminile din Rio de pe dealul cu statuia aia celebra (Cristo Redentor). Ai chef sa vezi un prieten, ai ajuns instant chiar daca e in alt oras/tara/continent. Si preferabil ca toti cei aflati pe o raza de x metri in jurul tau sa se poata teleporta odata cu tine (altfel te-ai plictisi sa tot mergi singur). Dai un search pe google, iti place cum arata locatia, Pac! Pac! (vorba lui Jiji) te-ai teleportat.

Carmen said...

Fly, si mie mi-ar placea sa citesc gandurile. Da, clar as vrea sa am puterea asta.

Of, D-fens, teleportarea ca teleportarea, dar nu-ti dai seama ce dor de duca mi-ai facut.

Unknown said...

Pai pe mine dorul de duca m-a apucat in momentul in care am revenit din ultimul concediu ... si de atunci nu-mi mai trece :) Am uitat sa zic ca ajutat de o astfel de superputere ai intra la orice concert/muzeu/eveniment ;) Oare de ce nu inventeaza astia odata teleportarea? (au reusit sa teleporteze cativa fotoni parca). Poate, cine stie, apucam asa ceva cat mai traim.

Carmen said...

stii filmuletele de pe mail, alea care iti prezinta imagini paradisiace, si dupa aia iti trintesc un: "now stop dreaming. get back to real life"?! :-)

Unknown said...

Nu! Nu le-am vazut. Poate pentru ca sunt prea visator sa le observ? :) Daca ma supar fac rezervari la avion pentru iunie-iulie weekendu' asta :P Fuck the crisis!