Tuesday, November 17, 2009

Baloane si sex

Sexul este stalpul si totodata etalonul oricarei relatii. Am zis.


Nena - 99 Luftballons
Asculta mai multe audio Muzica

29 thought/s:

vreauultimulloc said...

Sunt de acord cu tine ;).

Carmen said...

esti si prompt si de acord. eu cu cine ma mai cert? :)

derelict said...

Uite, eu sunt de acord cu stalpul, dar la etalon...hmm.

As fi argumentat, dar... Pot sa ma ascund si eu in spatele lui "Am zis." ?

Carmen said...

e destul de mare "am zis" ca se te ascunda? :)

cu barometru esti de acord?

derelict said...

Uite, acum mi-e ciuda ca n-am scris mai mult :). Ai zis etalon si eu m-am gandit la ceva ... exact. Si nu cred in exact cand e vorba de relatie (si mai ales de sex.. )

Barometru este, cu siguranta.

Carmen said...

pe langa felul in care fac sex, eu cred ca si felul in care dorm cei doi in pat, reprezinta un barometru al relatiei.

derelict said...

Pana sa ajungi la felul in care fac sex, cred ca vorbim mai intai de "cat de des". Sau "daca mai" fac. Te gandeai si la asta, cand ai zis "felul in care"?

Carmen said...

nu neaparat. dar u have a point. ma gandeam la "felul in care". :)

derelict said...

si unde...

Carmen said...

mmm, da si undele e important. desi de multe ori este cliseic.

derelict said...

Cliseic? Hmm.. incerc sa ignor posibilitatea ca tu sa-mi fi spus ca vorbesc in clisee (ca sa nu ma fac mic, si sa nu mai pot continua discutia... :P)

Cliseic sau nu, cred ca "unde" e primul care se duce naibii. Apoi urmeaza "cum". E invers? Apoi urmeaza "cand", apoi "cat"...

mits said...

a venit, a venit toamna..acopera-mi...cu ceva?

Carmen said...

derelict, primul care se duce este catul, mana-n mana cu cumnul.dupa asta deja undele nu prea mai are loc in ecuatie.

mits, cu o frunza de salcam. da' daca salcamii au innebunit?!

delaskela said...

ce argumente ai?

Carmen said...

straightforward. i like that.

nici nu stiu daca vorbim de argumente, sau daca este nevoie de argumente care sa-mi sustina afirmatia. o simt de parca mi-ai cere sa-ti explic de ce albul este alb si negrul, negru. (hm, nu tocmai cea mai fericita comparatie :)

contra exemplu: daca sexul nu este in regula intr-o relatie, daca cei doi nu se mai simt, nu se mai doresc, nu mai tanjesc unul dupa celalalt, nu mai exista chimie, atunci relatia, desi pe alte planuri poate functiona satisfacator, din punctul meu de vedere este compromisa.

(parca sint dr. andrei) :)

strelnikov said...

fuck dr andrei [si nu la propriu :)]

interesant cum ne intoarcem toti la freud sooner or later. sunt sigur c'a produs si el o fraza aproape identica cu'a ta - tre sa fie undeva in editia alba de la ed trei pe care'am cumparat'o in fuckultate si n'am mai rasfoit'o ever since :)

[nu ca n'as fi de acord cu fraza - in 90% din cazuri]

Anca said...

delaskela, ce argumente vrei pentru o evidenta? :D

Carmen said...

...ca daca si fred a zis....:)))

derelict said...

Cam... rezervata discutia :)

Ma asteptam la ceva mai .. aprins. Aparent dorinta de razbunare e mai controversata... :P

Anonymous said...

dar de nena&kim wild ce spui?

Carmen said...

ha?

nu stiu ce sa zic. show me. de kim wilde n-am mai auzit de cand eram in liceu. si de nena, doar pentru ca am auzit intamplator piesa cu baloanele.

delaskela said...

nena&kim wilde e mai tare ca luftbalonul tau...au ele un clip tare sexi, ca tot vorbeai...(am aparut anonim, mda)...e pe youtube...daca vrei

delaskela said...

@anca: argumente...adica sa ne dumirim si noi de ce ...o evidenta? eu nu cred ca sexul e stilpul si etalonul unei relatii...si ce intelegem prin stilp&etalon?

Cougar said...

ştiu, de foarte puţine ori ţi-am spus că-mi place cum ţi-ai făcut freza.

şi, totuşi, e un soare chiorîtor.

Unknown said...

Well ... nu prea sunt deacord cu afirmatia. Daca ar fi fost asa ar fi insemnat ca ar fi trebuit sa fiu intr-o alta relatie decat cea actuala pentru ca am avut parte de partide de sex mult mai bune cu alte persoane. De fapt cu actuala partenera sexul e "mediocru" si rar urca mai sus de nivelul asta. In plus nici nu e foarte des (din diverse motive). Pentru asta totusi relatia merge foarte bine de vreo 10 ani. Ok, a avut perioade proaste la inceput (cand culmea, sexul era ceva mai bun), dar acum relatia merge ok. Si nu intrevad schimbari prea mari pe viitor. Pur si simplu nici unul dintre noi nu e dispus sa faca eforturi prea mari pentru a imbunatati ceva, desi in mod clar este loc de mai bine (si eu cel putin as vrea sa imbunatatesc ceva, dar mi-e prea lene ca sa depun eforturi majore pentru asta). La fel de lene imi e si sa caut sex mai bun in alta parte si parca nici nu simt o motivatie sa fac asta. Din punctul meu de vedere sunt alte lucruri care au prioritate, deci departe ca sexul sa fie stalpul relatiei in cazul meu. Acuma nu neg ca daca s-ar imbunatati sexul ar fi si mai bine probabil ... intotdeauna e loc de mai bine, dar stalpul relatiei? Not in my case.

Carmen said...

hei, d-fens. long time, no see.

cred ca n-are rost sa incepem o polemica pe tema asta. pana la urma, fiecare cu stalpul lui. :)

vreau doar sa-ti spun ca pentru mine "actuala partenera sexul e mediocru"..dar "relatia merge foarte bine" mi se pare un pic utopic, ca si cum te-ai juca de-a v-ati ascunselea cu perceptia asupra relatiei in care esti.

vreauultimulloc said...

D_Fens
Orice relatie poate sa mearga bine sau prost indiferent de partea sexuala, ipotetic sau teoretic sau in particular.

Dar sexul inseamna o forma de comunicare, iar comunicarea de orice forma da masura unei relatii, in marea majoritate de cazuri.

Deci afirmatia se mentine adevarata iar cazul tau exceptional care o confirma.

Unknown said...

Adica daca doua persoane nu sunt 90-100% compatibile sexual inseamna ca nu pot sa aiba o relatie care sa mearga bine? Sigur ca ideal e sa existe o compatibilitate cat mai mare, dar nu cred ca e neaparat necesar. Nu mai sunt absolutist de multa vreme si m-am obisnuit cu ideea ca in viata multe lucruri sunt doar la 50% fata de cum ai vrea tu sa fie. Iar in cazul meu din pct de vedere sexual 50% e suficient pentru ca relatia sa continue. In schimb exista alte criterii eliminatorii, unde vreau sa am compatibilitate peste 75% :) In functie de cat de important e un criteriu pentru fiecare, fiecare isi "seteaza" un minim sub care nu e dispus sa faca concesii. Pentru unii e importanta o compatibilitate sexuala mare si sunt mai permisivi la alte criterii. La mine se pare ca e invers si chiar nu vad de ce sexul ar fi mai important decat alte criterii. E un criteriu de luat in seama fara indoiala, dar pe langa el mai sunt inca cel putin vreo 5-6criterii la fel de importante sau chiar mai importante. Cel putin asa vad eu lucrurile. Iar pe langa sex exista destule alte metode de "comunicare" :) Ideea e ca la mine sexul nu e un criteriu eliminatoriu, dar altele sunt. De aici deduc ca cel putin in cazul meu nu e atat de important incat sa fie "stalpul" relatiei. Am avut relatii la care sexul era "stalpul" relatiei, dar carora le lipseau altele ... Ecuatia mi se pare mult mai complicata, iar sexul e doar una din "variabilele" ecuatiei, careia i se da cam multa importanta in mileniul 21. Oricum mai multa decat i s-a dat mii de ani pana acum.

Unknown said...

Am vrut sa zic secolul 21, nu mileniul :)