Monday, November 30, 2009

5 thought/s:

Unknown said...

Credeam ca o stiu (dupa titlu pare arhicunoscuta) dar a fost o surpriza chiar placuta. Added to my A list ;) Uite una de sezon, cred ca e si preferata mea dintre ele: http://www.youtube.com/watch?v=nGdFHJXciAQ

Carmen said...

pai chiar e arhicunoscuta (de cand n-am mai folosit termenul asta!). dar daca asta exprima cel mai bine starea mea din ziua respectiva, so be it.
ma bucur ca ti-a placut, though.

Unknown said...

Well ... se pare ca mi-a scapat pana acum. Am vreo 20-30 de compozitori clasici prin lista, dar nu aveam nimic de Debussy. Si cand te gandesti ca exista o gramada de muzica buna "out there" pentru care nici macar nu trebuie sa platesti drepturi de autor :)

Carmen said...

nu trebuie sa platesti drepturi de autor sau nu trebuie sa platesti ca sa downloadezi?

Unknown said...

Pai la muzica clasica (mare parte, nu chiar toata, de exemplu parca la Rachmaninov care a trait in secolul XX parca nu e valabil inca pentru ca nu au trecut inca suficienti ani de la moartea lui) nu se mai aplica drepturi de autor pentru compozitie. La asta ma refeream ... in rest, evident ca poti lua orice de pe net, dar macar daca iei muzica clasica in general nu incalci drepturile de autor (desi pot exista drepturi si pe interpretare, dar asta e mai rar). Si cu toate astea nu cred ca prea multi se omoara sa downloadeze de pe DC++ muzica clasica :)