Monday, February 15, 2010

Come away

5 thought/s:

Doppelgänger said...

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....8->

Omuldelamunte said...

Am parcurs câte ceva din postarile tale.Regret că am aruncat ironii la adresa-ţi, pe blogul lui Kaos.Acolo-i miştocăreală cu damf de şantier şi cam trebuie să te înscrii în trendul ăla, pentru că altfel devii un expat. Eşti exorcizat acolo de tot bunul din tine.
Aici respir un aer de club, cu vagi picanterii şi unduiri din şolduri,pe după perdele uşor transparente de tuil.
Mă leg de ex., de postul unde ai dominat 6(nu-l găsesc acum)bărbaţi şi ai ieşit triumfătoare din şedinţă. Vorbele unei femei capătă o greutate aparte la bărbaţi,pentru că se combină letal cu rotunjimile proepinentei.. Aş putea să dezvolt subiectul,dar sunt la comentarii la tine şi nu pe blogul meu.
Ai zvâcnire în slovă, cu uşoare accente autoironice, care cerşesc complimente: "nu,nu este aşa!". Aplauze.
Acceptă-mi invitaţia,fie şi cu un ochi, din cei descrişi de tine ca fiind frumoşi,deşi aproape imperceptibili în singura fotografie sepia,artă a fotografilor de acum un secol.Parcurge frânturi din scrierile mele şi lasă măcar o virgulă la comments.

Carmen said...

iata un doppelganger extaziat! bine ai venit

@odlm, sint putin surprinsa de commentul tau.

Omuldelamunte said...

Surprinsele sunt de două feluri: plăcut sau neplăcut.
Am şanse 50% să fii neplăcut surprinsă. Dacă-i aşa, nu mi-a stat în fire!

Omuldelamunte said...

Pauză?